Beste ouders, verzorgers,
Het weer kan mee- en tegenvallen, maar op schoolkamp gaan in het weer van de afgelopen dagen was echt wel jammer. Dit mocht echter de pret niet drukken, groep 8 heeft een paar gezellige dagen achter de rug! Hieronder een groepsfoto, vlak voordat vanmorgen de terugreis werd ingezet.
Superfijn dat zoveel ouders hebben geholpen rondom en tijdens het kamp! Ouders waren begeleider (onmisbaar en wat een energie!), brachten en haalden bagage, kookten en / of speelden een rol tijdens een spel. Speciale aandacht voor de ouders die de eindschoonmaak hebben gedaan, waardoor de kosten voor het kamp een stuk lager zijn uitgevallen dan nu het geval is.
In de
oudernieuwsbrief van vandaag informatie over de koersplan-consultatie van komende donderdag, PBS, schoolrondleiders, het inspectierapport, het schoolondersteuningsprofiel, mijn afscheid en de aankondiging van de OMR-verkiezingen. Daarnaast verzamelden we informatie over de poezie-speurtocht, ouderavonden vanuit het Sociale dorpsteam en concerten van het Zeister Philharmonisch Orkest.
Vriendelijke groeten, Christiaan de Jong